piątek, 25 stycznia 2013

Ekspres Hogwart [1/12]

fandom: Harry Potter i Więzień Azkabanu
występują: Remus Lupin
ilość słów: 200 (Drouble)
__________________________________________________

Niby od niechcenia oparłem się o barierkę pomiędzy peronem dziewiątym i dziesiątym. Jestem przekonany, że nikt nie zauważył, jak znikam.
Moim oczom ukazała się czerwona lśniąca lokomotywa; na peronie wciąż było pusto. Powróciły radosne wspomnienia, jednak nie potrafiłem się uśmiechnąć. Wiązało się z nimi tyle bólu. Westchnąłem; tylko ja pozostałem. Ja, najmniej zasługujący na życie.
Wszedłem do jednego z wagonów. Tego samego, w którym siadywaliśmy tyle lat temu. Wsunąłem zniszczoną walizkę na półkę, po czym zająłem swoje ulubione miejsce pod oknem. Zmęczenie niedawną przemianą dawało o sobie znać. Oparłem głowę o ściankę, starając się wygonić z głowy myśli na temat Syriusza. Od kiedy uciekł, nie opuszczało mnie to nieprzyjemne uczucie, że będzie chciał mnie odnaleźć i zabić, podobnie jak pozostałych. Ostatecznie pochodził z rodu Blacków, którzy nie akceptowali nawet kropli mugolskiej krwi w żyłach.
W końcu, na kilka minut przed pojawieniem się w pociągu pierwszych uczniów, zmorzył go sen. Omijano jego przedział szerokim łukiem; nikt nie chciał przecież spędzić podróży obok kogoś starego. Wolne miejsca zajęto tuż przed godziną jedenastą.
Obudziły mnie dopiero krzyki w ciemności. Wyczarowałem płomyki, tak jak zawsze robiła to Lily. W tym słabym świetle dostrzegłem oczy Harry’ego; były identyczne jak jego matki. Serce niespodziewanie zakłuło boleśnie.

2 komentarze:

  1. No proszę, proszę. Nowy blog. No nieźle, nieźle. I na dodatek komentuję chyba pierwsza. Czuję się zaszczycona. :)
    Dobra, kończę z tym. :P

    Rozumiem, że blog o Remusie? Notek będzie 12? Zapowiada się ciekawie. :>

    [zmieniaczczasu.blogspot.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała wszystko wiedziałabyś, że t nie o Remusie ;P Zobaczysz, strona wciąż w budowie ;)

      Usuń

Obserwatorzy