środa, 29 października 2014

Z pamiętnika przyszłego inżyniera {2}: Doctor Who Gif Challenge


Dziś mała zabawa, no bo kto mi zabroni. Jakoś trzeba sobie umilać czas w oczekiwaniu na betę rozdziału. Paluszki świeżbią, bo chciałabym go już wkleić na blog. Wyzwanie zaporzyczone stąd. Przyznam, że to dużo lepsze, niż te wszystkie blogowe pseudo-nagrody. 

1. It’s your average day (7th gif)

I'm shacking! Obviously. Obviously not. 
Swoją drogą poszłabym na jakiś dobry dancing. Najlepiej w starym stylu.

2. Until you see the TARDIS! (24th picture)

Yup! Hello!

3. The Doctor approaches you (5th gif)

Zastanawia mnie tylko, które z nas miałoby to powiedzieć. 

4. You know he wants you to come along because he looks at you like (14th gif)

Czyli, że niby zrobiłam coś niesamowitego?!

5.You hop on the TARDIS and start our adventure like (8th gif)

No cóż... Może w rzeczywistości wcale nie okazał się większy w środku. 
6.You arrive on a planet where aliens look like (13th gif)

Jeśli wszyscy równiez zachowują się jak główny bohater wstydu, to chyba wolę już wracać do domu. 

7. You realize you forgot your (2nd gif)

Nie mam pojęcia czego zapomniałam i może właśnie to jest takie niezręczne. 

8. Save the Doctor! He got kidnapped by aliens because (23rd gif)

Nawet tego nie skomentuje.

9.You defeat the aliens by (10th gif)

W takim razie istnieje znaczące prawdopodobieństwo, że zabili mnie najpierw.

10. The Doctor rewards you by (39th gif)

To mi wygląda raczej na karę. 

11. He says you cant be his companion because (60th gif)

 Nie żeby cos, ale to rzeczywiście mgłby być realny problem.

12. He says he’ll come back for you though (50th gif)

Taaa... Jakoś ciężko mi w to uwierzyć. 

1 komentarz:

Obserwatorzy